Ukazała się publikacja „Vademecum przedsiębiorcy. Jak sprzedawać w Chinach?”

Bardzo miło nam poinformować, że ukazała się publikacja pt. Vademecum przedsiębiorcy. Jak sprzedawać w Chinach? pod redakcją Maximiliana Piekuta, Zastępcy Kierownika Polskiego Centrum Prawa i Gospodarki Chin.

Autorami poszczególnych rozdziałów są: Michał Bielewicz, Raymond Kok, Guanggui Mei, Karol Piekut, Artur Siejka, Małgorzata Zawisza, Bartosz Ziółek.

Vademecum przedsiębiorcy. Jak sprzedawać w Chinach? to publikacja współtworzona przez ekspertów, przedsiębiorców, doradców, eksporterów, pracowników polskich instytucji odpowiedzialnych za wsparcie eksportu oraz chińskiego prawnika. Ogrom doświadczeń w zakresie rozwijania i prowadzenia działalności gospodarczej w Chinach połączony z eksperckim zapleczem Polskiego Centrum Studiów nad Prawem i Gospodarką Chin doprowadził do powstania tej unikalnej na polskim rynku pozycji wydawniczej.

👉 Pobierz publikację w wersji elektronicznej